تزریقات در منزل شمال تهران

آیا به دنبال انجام تزریقات در منزل در منطقه شمال تهران هستید؟ مرکز پرستاری آسامهر با استفاده از تکنولوژی روز دنیا خدمات ارزنده ای را در زمینه تزریقات دارو به کاربران خود ارائه می دهد. مرکز پرستاری آسامهر به تمامی کاربران در رده های سنی، جنسیتی و حتی بدون توجه به شرایط جسمی آنها خدمات ارائه می دهد. پرستاران مرکز آسامهر می توانند در زمینه های مختلفی مانند تزریق انواع دارو و سرم بنا بر نظر پزشک خدمت ارائه دهند.

تزریقات در منزل شمال تهران

انجام فرایند تزریق برای بانوان توسط نیروی خانم، تزریق به کودکان و ارائه خدمات 24 ساعته به بیماران از دیگر مزایای خدمات تزریقات در منزل می باشد. آسامهر برای ساکنان مناطق یک و سه شرایط مناسبی را برای ادامه مراحل درمان در کوتاه ترین زمان ممکن پدید آورده است. استفاده از خدمات آسامهر امکانی مناسب برای دریافت خدمات درمانی در فضای امن و راحت منزل شما می باشد. در ادامه به مهم ترین نکات در خواست تزریقات در منزل شمال تهران می پردازیم.

انواع تزریقات در منزل

امروزه تردد در شهر را می توان به منزله یک مسافرت چند ساعته در نظر گرفت. همین امر می تواند سبب اتلاف وقت و هزینه بسیار زیادی شود. در نتیجه بهتر است ما با کاهش حجم سفرهای بین شهری تا جایی که امکان دارد اهمیت بدهیم. مرکز پرستاری آسامهر یکی از مجموعه هایی می باشد که به این مساله توجه نموده است. این مجموعه با استفاده از کارشناسان حرفه ای در صنعت سلامت توانسته به بخش بزرگی از جامعه خدمات ارزنده ای را ارائه نماید.

تزریقات در منزل شمال تهران

انجام انواع تزریقات در منزل از جمله خدمات ارائه شده توسط پرستار بیمار می باشد. پرستاران مرکز آسامهر با بررسی نوع داروی مورد نظر ما بهترین روش تزریق را برای ما اعمال خواهند نمود. تزریق وریدی، عضلانی، زیر جلدی، صفاقی و مفصلی برخی از انواع روش های تزریق دارو می باشد که پرستاران آسامهر می توانند برای شما انجام دهند. هر یک از این روش ها در موقعیت های مختلف قابل کاربرد می باشد که کارشناسان ما نسبت به این موضوع اشراف کاملی دارند.

هزینه تزریقات در منزل در شمال تهران

قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعداد و نوع تزریق، وضعیت بیمار، نوع دارو و غیره متفاوت است. تزریقات در منزل توسط پرستار مجرب و با سابقه کار در بخش ویژه بیمارستانی با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری انجام می شود. تعرفه‌های تزریقات در منزل از آن جهت با صرفه‌ترین است که شما دیگر مجبور نیستید زمان خود را در ترافیک و شلوغی مراکز درمانی صرف کنید و خدمت مورد نظر خود را به راحتی در محیط امن خانه یا محل کار دریافت می کنید. مرکز آسامهر سعی در ارائه خدمت در سریع‌ترین زمان با قیمت مناسب دارد. تعرفه‌های تزریقات در منزل را در زیر مشاهده می کنید:

قیمت تزریقات در منزل

  • در صورتی که درخواست چندین خدمت هم‌زمان داشته باشید، روی خدمات بعدی تا ۲۰% تخفیف دریافت می کنید.
  • باید توجه داشته باشید هزینه دارو و تجهیزات جدا از هزینه تزریق پرستار است.
  • در صورتی که درخواست شبانه دارید به مبلغ بالا ۲۰% اضافه می شود.
  • برای دریافت جزئیات دقیق قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تزریقات سرم در منزل در شمال تهران

تقریباً تمام درمان‌های پزشکی دارای خطراتی هستند، از جمله تزریقات سرم، و این باید توسط تیم پزشکی شما تجویز و انجام شود. دسترسی داخل وریدی به این معنی است که یک سوزن ظریف از طریق پوست به درون رگ وارد می شود و این معمولا کمی درد دارد. هنگامی که سوزن از درون رگ خارج میشود یک لوله ظریف پلاستیکی داخل رگ می ماند و این دیگر نباید همچنان دردناک باشد. اگرچه ممکن است کمی ناخوشایند و ناراحت‌کننده باشد.

تزریقات در منزل شمال تهران

کارشناسان آسامهر می توانند فرآیند تزریق را برای سرم های تقویتی و دارویی، تزریق های وریدی و یا حتی تزریق تحت نظر پزشک برای بیماران اجرایی نمایند. به خاطر داشته باشید در تمام مدت اجرای فرایند تزریق سرم در منزل کارشناسان آسامهر همراه شما خواهند بود. در نهایت رعایت نکات بهداشتی و اصول اولیه ضروری در فرایند تزریقات از مهمترین نکات مد نظر پرستاران ما می باشد.

عوارض تزریق نادرست چیست؟

یکی از نگرانی هایی که ما را در زمان انجام تزریق دارو دچار تنش می نماید ترس از بروز عوارض جانبی تزریقات می باشد. به خاطر داشته باشید که حتی زمانی که در منزل خود عمل تزریق دارو را انجام می دهید باز هم باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی حساسیت بالایی نشان دهید. اجرای فرایند تزریق به صورت غیر ایمن می تواند سبب بروز علائم نگران کننده در بیماران شود

تزریقات در منزل شمال تهران

همچنین کارشناسانی که فرایند تزریق در منزل را انجام می دهند نیز در زمان تزریق دارو باید رزومه بیمار را نسبت به حساسیت های دارویی بررسی نمایند. در نتیجه عدم بررسی مشکلات سلامت بیمار میتواند سبب بروز شوک های آلرژیک در بیماران شود. در نهایت استفاده از دستکش و شست و شوی مداوم دست ها نیز از موارد مهم دیگری است که متخصصان آسامهر جهت تزریقات در منزل شمال تهران به آن توجه می کنند.

تزریقات در منزل شبانه‌روزی در شمال تهران

گاهی ممکن است ما در شرایطی قرار داشته باشیم که حتی جابجایی در فواصل کوتاه نیز برای ما غیر ممکن باشد. در این شرایط دریافت داروها در ساعات مختلف شبانه روز می تواند قدری برای ما نگران کننده باشد. انتخاب خدمات تزریقات در منزل شمال تهران در شرایط اینچنینی می تواند سبب شود تا پروسه درمان ما به دلیل محدودیت های ذکر شده قطع نگردد. در نتیجه این روش می تواند  بهترین شرایط را برای طول دوره درمان ما ایجاد نماید.

تزریقات در منزل شمال تهران

تزریقات در منزل شمال تهران با ارائه خدمات خود در 24 ساعت شبانه روز توانسته است شرایط مناسبی را برای ما در روزهای ناتوانی پدید آورد. خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل تزریقات به کودکان، بانوان، سالمندان، افراد بیمار و ناتوان و حتی افراد سالم می باشد. در نهایت با این شرایط ما می توانیم از خدمات آنها در تمام ساعات شبانه روز بهره‌مند شویم.

سخن آخر

مرکز پرستار در منزل آسامهر با بهره‌گیری از پرستاران مجرب و دارای سابقه کار در بخش های ویژه بیمارستانی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. پرستاران ما مستقر در تمامی نقاط تهران، آماده حضور در محل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن هستند. همین حالا با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان هستند.

دسترسی سریع